czwartek, 16 czerwca 2011

Jak zresetować hasło administratora w systemie Windows

Autorem artykułu jest Kaczor



Kluczem użytkownika do sieci Windows jest hasło administratora. To hasło powinno być zmieniane co kilka tygodni lub miesięcy, aby uniknąć nieuprawnionej kontroli nad siecią.

Kluczem użytkownika do sieci Windows jest hasło administratora. To hasło powinno być zmieniane co kilka tygodni lub miesięcy, aby uniknąć nieuprawnionej kontroli nad siecią. Możesz szybko zmienić hasło administratora systemu Windows przy użyciu interfejsu linii poleceń. Musisz mieć uprawnienia administracyjne w sieci, aby zmienić hasło. Po zalogowaniu się jako administrator lub osoba z prawami administratora, można zresetować hasło do nowej wartości.

1. Zaloguj się do komputera z systemem Windows przy użyciu konta administratora. Konto to może być rzeczywiste administratora lub użytkownika, który należy do grupy Administratorzy.

2. W systemie Windows kliknij przycisk "Start" i wybierz "Uruchom". W polu tekstowym wpisz "cmd" i naciśnij przycisk "OK". Otworzy się okno wiersza polecenia.

3. Wpisz "cd c: windows system32" w wierszu polecenia. Zostaniesz przeniesiony do katalogu, który zawiera z linie poleceń.

4. Wytypuj "narzędzia setpwd" w wierszu polecenia. Jeśli zmieniasz hasło administratora na innym komputerze typu "narzędzia setpwd / s: " w wierszu polecenia. Zmień "" z nazwą komputera.

5. Wprowadzić nowe hasło dla administratora. Wpisz je ponownie w celu weryfikacji nowego hasła. Zrestartuj komputer. Możesz skorzystać z nowego hasła dostępu do komputera z systemem Windows jako administrator.



http://twojepierwszekroki.pl/


Twoje pierwsze kroki czyli poradnik dla osób rozpoczynających swoją przygode z komputerem.
www.twojepierwszekroki.pl

---

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz