niedziela, 6 listopada 2011

Uczciwośc w e-biznesie

Autorem artykułu jest Kopmark1



Jeśli brakuje nam szczerości i uczciwości to ciężko odnieść sukces w jakiejkolwiek dziedzinie a tym bardziej w e-biznesie gdzie tak wazne są wzajemne relacje między ludzmi. Od początku trzeba być uczciwym i rzetelnym przedstawiając biznes! I pamiętać o tym, że nie każdy nadaje się do wszystkiego.

Nie ma sensu na siłę namawiać kogoś do wspólpracy obiecując np. 20 tysięcy za dwa miesiące i hasłami typu: "będziemy zarabiać więcej niż Twoi rodzice razem wzięci i to niewiele się wysilając"... totalna bzdura (no chyba że komuś się udało to prosze do mnie napisać, chętnie w to wejdę)

Jeżeli ktoś się nastawia na łatwy i szybki zysk, trzeba być szczerym.
Gdyby to było takie proste to nikt by nie siedział na etacie i marnowal swój czas dla kogoś innego, Każdy e-biznes wymaga dużo pracy, ukierunkowanego wysiłku, edukacji, rozwoju i przede wszystkim czasu aby uzyskać wyniki.
Trzeba sobie zdawać z tego sprawę i nigdy nie obiecywać zlotych gór, nie pchać ludzi na głęboką wodę bo się utopią. To jest biznes relacji. Relacje to podstawa.

Jesli wspólpracujemy razem, pomagamy sobie wzajemnie i grajmy etycznie, to wtedy nie liczy się tylko czysta logika (super plan marketingowy, super dochody, super firma) ale kontakty między sobą, a nawet przyjaznie i wtedy nawet najwiekszy kataklizm nie rozbije zespołu bo zawsze możemy wspólnie odbudować coś duzo szybciej niz w pojedynke.

Werbując kogo popadnie, zamiast pozyskiwać wartościowych partnerów, szkodzimy zarówno sobie jak i tym, których wprowadzimy do biznesu, bo takie niewłaściwe relacje prędzej czy później wyjdą i ludzie od nas odejdą, tracąc przy tym dobre zdanie o e-biznesie i rozsiewając złą opinię.


Jak szukać własciwej firmy z którą chcialoby się zacząć wspólpracować?

Mnie to zajęło pare miesięcy. Byłem kompletnym laikiem, poruszałem się jak w dżungli, bo internet to jest jedna wielka dżungla. Wiedziałem że musze poszukać czegoś co jest związane z moim charakterem, czyli że nie lubię sprzedawać, dlatego skupiłem się na usługach abonamentowych.

Wachlarz produktów dostępnych przez dystrybucję w marketingu sieciowym jest bardzo szeroki i trzeba dobrze się zastanowić który jest najlepszy i co jako dystrybutor o nim myślisz.

Jak będziemy wciskać ludziom coś o czym nie mamy zielonego pojęcia - nie zbudujemy niczego. Musimy dostarczyć realnych informacji o produkcie, wtedy ludziom będzie zależeć na tym, żeby do nas dołączyć. Wybierajmy produkt z którym będziemy się utożsamiać, z którego również bedziemy korzystać, dzieki czemu staniemy się bardziej wiarygodni dla przyszłego partnera lub klienta.


Pamiętajmy starajmy się nie wciskać komuś czegoś na siłę, bo uzyskamy odwrotny efekt i przedewszystkim: bądzmy szczerzy i bądzmy sobą i pomagajmy innym. Pomagając innym pomagamy również sobie w odniesieniu sukcesu.

Marek Kopecki
GDI-Globalny biznes

--

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz