wtorek, 15 listopada 2011

Wypromowanie firmy

Autorem artykułu jest Cornflakess



Otwierając firmę w tych czasach jest zdecydowanie łatwiej, pod każdym względem. Zaś kiedyś człowiek chcąc otworzyć firmę, napotykał na swojej drodze szereg problemów, a właściwie na każdym kroku.

Już na samym wstępie zaczynały się schody i trzeba było je pokonać do samego końca. Wiadomo, dzisiaj jest nieco inaczej, a 20 lat temu szło się zielonym do urzędu, a z urzędu wychodziło się jeszcze bardziej zielonym. Już w urzędzie panie z okienka nie umiały dokładnie wytłumaczyć, jaki formularz wypełnić i jakie informacje powinny się w nim znaleźć. Dzisiaj właściwie można iść i załatwić wszystko w ciągu krótkiego czasu, nie licząc oczywiście kolejek. Również te -dzieści lat temu wypromowanie firmy to był rarytas, więc firmy się nie reklamowały, bo nie było je stać na dobrą i opłacalną reklamę. Poza tym z reklamy w gazecie było wielkie zero, gdy gazeta wyszła w środku tygodnia to praktycznie cały jej nakład lądował w koszu, razem z reklamą firmy. Dzisiaj jest wiele możliwości na wypromowanie firmy, więc reklamowanie w TV, radiu czy gazecie, za grube pieniądze, można odłożyć do lamusa. Tradycyjne formy reklamy zostały bowiem wyparte przez istnienie samego internetu, który ma o wiele więcej do zaoferowania. Otwierając firmę, od razu planujemy jej zaistnienie w internecie, jako najbardziej popularnym środku masowego przekazu. Zakładamy firmową stronę internetową, zlecamy jej wypozycjonowanie i wpisujemy ją w każdy możliwy internetowy katalog firm. Dzięki katalogowi firm, nasza strona jest wielokrotnie odwiedzana , co skutkuje wzrostem liczby klientów, a tym samym zwiększeniem zysków firmy. A wszystko jest za darmo, bądź za niewielkie pieniądze, ale w żaden sposób nieporównywalne z reklamą w TV, radiu czy gazecie.



--

Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz